Wednesday, December 15, 2010

Kata-Kata Binasa !

Saudara....aku dihina...aku dicaci.....aku diperlekehkan.....dan aku dipersenda.....
Saudara...bukanlah aku tidak mampu membalasnya....
bukanlah aku tidak mampu mencacinya.....
bukanlah aku tidak mampu menghinanya.....
bukanlah aku tidak mampu....
tetapi....
tuhanku melarang....
rasul ikutanku mencegah......
sesungguhnya aku cuba sedaya upaya mentaati.....
sungguh! aku takut kepada Pencipta ku.....
sungguh! aku ingin mencontohi rasul ikutan ku.....

kerna itu aku berdiam diri....berbentengkan kesabaran dan iman...
kerna kau saudaraku.....moga Allah memberi petunjuk kepada aku dan kamu....

ingatlah....siapa takbur...pasti lebur....

No comments:

Post a Comment

award sayer :)

create your own banner at mid fashion shop!

Lurve This Song :)